Nie masz produktów w koszyku.

Nie masz produktów w koszyku.

Loading..

Product was successfully added to your shopping cart.

5

Product was successfully added to your comparison list.

POSTANOWIENIA OGÓLNE


1. Właścicielem sklepu jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Firma Odzieżowa "Livia Clue" Liwia Kluza-Pełka, z siedzibą firmy pod adresem ul. Lodowa 13, 40-318 Katowice.
Nr wpisu do ewidencji działalności gospodarczej 87106, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Katowice,
NIP: 954-247-07-35,
REGON: 241114671
2. Ceny produktów są cenami brutto ( z należnym podatkiem VAT) i są wyrażone w walucie polskiej.
3. Firma "Livia Clue" zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w poniższych warunkach regulaminu oraz zmian cen.
4.Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.
5. Zakupu towaru można dokonać przez złożenie zamówienia na stronie www.liviaclue.pl lub telefonicznie.
6.Sklep zastrzega sobie możliwość wypowiedzenia umowy w przypadku sytuacji losowych bądź niezależnych od sklepu.
7. W okresach zwiększonej sprzedaży (Święta Bożego Narodzenia, Wielkanoc, Komunie, itp.) Sklep
zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizowanych zamówień; do odwołania. Sklep zobowiązuje
się do umieszczenia informacji o dłuższym czasie realizacji zamówień na stronie głównej, na banerze reklamowym.
8. Po złożeniu przez Klienta zamówienia uznaje się, iż zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia.
9. Klient składający zamówienie wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych firmy „Livia Clue".
10. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.III.1997 „ O ochronie danych osobowych".
11. Dane osobowe Klienta będą wykorzystywane tylko do realizacji zamówienia lub do informowania Klienta o promocjach, specjalnych ofertach, nowościach za uprzednią zgodą Klienta. W każdej chwili klient może zrezygnować z otrzymywania newslettera wysyłając maila na adres sklep@liviaclue.pl
12. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).


ZAMÓWIENIE I ZAKUP



13. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą - Klientem a Sklepem. Zamówienia składać można w naszym sklepie internetowym przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie telefoniczne w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 do 17.00 oraz
w soboty od 10:00 do 14:00. Możliwy jest także zakup towaru w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
14. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Zamówienia złożone w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od godz 9.00 następnego dnia roboczego.
15. Realizujemy zamówienia również spoza naszego kraju.
16. Zamówienia są przyjmowane poprzez poprawnie wypełniony formularz zamówienia, dostępny podczas procedury zakupu towarów. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych. Sklep będzie kontaktował się z Klientem w celu wyjaśnienia nieścisłości adresowych.
17.Klient może anulować bądź wprowadzić zmiany w zamówieniu dopóki nie zostało ono wysłane - informując o tym e-mailem bądź telefonicznie.
18. Płatności za zakupione towary można dokonywać na nr konta bankowego: M Bank 30 1140 2004 0000 3102 5956 8961.

19. Termin płatności to 7 dni od dnia złożenia zamówienia. Po upływie tego terminu zamówienie zostaje anulowane.

20. W przypadku braku potwierdzenia przyjęcia zamówienia ze strony sklepu w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

21. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających bądź opóźniających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji Sklep zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.

22. Etap zamówienia Klient może sprawdzić w statusie zamówienia.

 


DOSTAWA



23. Realizacja zamówienia dokonywana jest w ciągu 2-10 dni roboczych od zaksięgowania pieniędzy na koncie. Najczęściej zamówienia udaje się zrealizować w przeciągu tygodnia. Jednak Sklep zastrzega sobie prawo do dłuższego czasu realizacji, czyli maksymalnie 10 dni.
24. W okresach zwiększonej sprzedaży (Święta Bożego Narodzenia, Wielkanoc, Komunie, itp.) Sklep zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizowanych zamówień; do odwołania. Sklep zobowiązuje się do umieszczenia informacji o dłuższym czasie realizacji zamówień na stronie głównej, na banerze reklamowym.
25. Klient posiada prawo wyboru sposobu dostawy, zgodnie z formularzem zamówienia.

26. Koszty przesyłki są pokrywane przez Klienta. W określonych przypadkach, o ile dopuszcza je firma Livia Clue, opłata za dostawę zamówionych towarów może być przerzucona na firmę Livia Clue.

27. Ubrania wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym priorytetem lub listem pobraniowym priorytetem.

28. Zamówiony towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Aby zmienić adres dostawy na inny, należy poinformować Sklep mailowo lub telefonicznie w jak najszybszym terminie.

29. Promocja "darmowa dostawa powyżej 400 zł" nie łączy się z innymi promocjami, przecenami i dotyczy kompletnego zamówienia. W przypadku jego zwrotu w całości lub części od kwoty zwrotu odliczana jest stosowna kwota (poniesiona przez sklep podczas realizacji zamówienia objętego wspomnianą promocją).

30. Nieodebranie przesyłki powoduje jej zwrot do sklepu, a Klient zostaje obciążony kosztami zwrotu w wysokości 9 zł oraz kosztami ponownego jej wysłania 11 zł.
31. Możliwy jest odbiór osobisty towaru w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

 

WYMIANA

 

32. Chęć wymiany towaru należy zgłosić przed jego wysłaniem na adres mailowy bądź telefonicznie.
33. Warunkiem wymiany towaru jest jego idealny stan, towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być uszkodzony.
34. Do przesyłki proszę dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny.
35. Ubranie należy starannie poskładać, wysłać w ochronnej kopercie bąbelkowej, listem poleconym na adres firmy Livia Clue.
36. Koszty wymiany pokrywa Klient. Przesyłkę należy nadać listem POLECONYM.
37. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, ze względu na brak możliwości sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń zwracanego towaru.
38. Niezastosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą do nieuwzględnienia wymiany towaru.
38. Towar zostanie wymieniony na inny w terminie do 10 dni.


REKLAMACJA

 

40. Reklamacje towaru należy zgłosić przed jego wysłaniem na adres mailowy bądź telefonicznie.
40. Reklamacji nie podlegają:

- uszkodzenia mechaniczne
- zabrudzenia wynikające z korzystania z antyperspirantów
- zła konserwacja odzieży, w szczególności nie stosowanie się do zaleceń producenta co do sposobu konserwacji (prania odzieży).
42. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta ( kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.
43. Do reklamowanej przesyłki proszę dołączyć oświadczenie o reklamacji z opisem przyczyny reklamacji oraz paragon fiskalny.
44. Do przesyłki proszę dołączyć również wypełniony formularz reklamacyjny.

44. Ubranie należy starannie poskładać, wysłać w ochronnej kopercie bąbelkowej, listem poleconym na adres firmy Livia Clue.
46. Niezastosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą do nieuwzględnienia reklamacji towaru.
46. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, wolny od wad. W przypadku braku towaru na wymianę, Klient będzie mógł wybrać inny towar z oferty lub zostanie mu zwrócona równowartość ceny towaru.
48.Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone po jej rozpatrzeniu. Pokrywamy tylko koszty listu poleconego priorytetu wysłanego pocztą polską.
49. Reklamacje rozpatrywane są zazwyczaj natychmiast po otrzymaniu przesyłki z towarem. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Klienta w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach termin rozpatrzenia reklamacji może przedłużyć się do 14 dni ( o czym Klient zostanie poinformowany drogą e-mailową ).

49. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, ze względu na brak możliwości sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń zwracanego towaru.

ZWROT


51. Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2000 r . „ O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Kupujący ma prawo zwrócić towar bez podania przyczyny w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

52. Chęć zwrotu towaru należy zgłosić przed jego wysłaniem na adres mailowy bądź telefonicznie.
53. Warunkiem zwrotu towaru jest jego idealny stan, towar nie może nosić śladów użytkowania, nie może być uszkodzony.

54. Do przesyłki proszę dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny z opisem przyczyny zwrotu oraz paragon fiskalny.

55. Ubranie należy starannie poskładać, wysłać w ochronnej kopercie bąbelkowej, listem poleconym na adres firmy Livia Clue.

56. Niezastosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą do nieuwzględnienia zwrotu towaru.

57. Informujemy, iż przesyłek za pobraniem nie odbieramy ze względu na brak możliwości sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń zwracanego towaru.

58. Sklep zwraca wartość zakupionego towaru w ciągu 14 dni, na numer konta podany w formularzu.